Wij hebben een CRM nodig
Is een CRM applicatie werkelijk de oplossing? Of is de behoefte aan een CRM een symptoom van een achterliggend probleem? 70% van de CRM implementatietrajecten mislukt omdat er geen strategie achter zit. Het is een misvatting dat middelen, zoals een marketingcampagne of een CRM de organisatie verder brengt.
Een middel kan op zichzelf nooit een oplossing zijn, maar kan wel deel uitmaken van de uiteindelijke oplossing. Mike Sier weet de werkelijke ondernemersbehoefte achter de vraag te achterhalen en biedt praktische oplossingen voor het verbeteren van uw salesprocessen.
In de praktijk
Gedurende de implementatie van een nieuw CRM systeem heeft Mike Sier onze organisatie als adviseur bijgestaan. Hij heeft verschillende interne salesprocessen geanalyseerd en er zijn diverse concrete adviezen gegeven voor het optimaliseren van deze processen. Mike Sier heeft hier verder gekeken dan de opgegeven taakstelling en heeft hierin pro-actief geacteerd en geadviseerd. De sales support van Mike Sier heeft ons inzichten in onze sales processen gegeven en hebben concreet geleid tot een geoptimaliseerd opererende Marketing & Sales organisatie.
Roland Worms, DGA Codeless B.V.